ציפוי מגנט לדלת

סוף סוף הגיע הרגע הגדול – אתם עומדים להיכנס לבית החדש שהוא כל כולו שלכם; לא בשכירות, לא באופן זמני. עבודה קשה של שנים השתלמה והבית הוא שלכם ושלכם בלבד. אתם מביטים סביבכם, מנסים להבין מה עוד חסר. ולפתע – מגלים כי דלת הכניסה אינה מה שחשבתם. זה הזמן לרכוש ציפוי מגנט לדלת שלכם ולעצב אותה בהתאם לחלום העיצובי שלכם.

יתרונותיו של ציפוי מגנט לדלת

אם עדיין לא שמעתם על האפשרות של ציפוי מגנט לדלת אנחנו שמחים שהגעתם אלינו! נשמח להציג בפניכם את הפתרון החסכוני, המעודכן, המעוצב והנפלא הזה:

  • חיסכון הוא מילת המפתח – לא רק, כמובן. אבל מכיוון שלא מדובר בדלת חדשה לגמרי, ההשקעה אינה גבוהה כמו המחיר שהייתם משלמים על דלת חדשה. למעשה, מחירו של ציפוי מגנט עומד על כ-80% פחות ממחיר דלת רגילה.
  • לא תאמינו עד כמה זה פשוט – ציפוי המגנט מגיע כיריעה מגולגלת, אותה – על פי ההוראות – יש להדביק על גבי הדלת הקיימת בצורה שתמנע בועות, מראה עקום ועוד.
  • בכל יום בגד אחר – ממש כפי שאנו מחליפים בגדים בכל יום, תוכלו להחליף את הציפוי לדלת שלכם מתי שרק תרצו. לצד ההתקנה הפשוטה, ההסרה פשוטה לא פחות מכיוון שבכל זאת, מדובר במגנט.
  • שומרים על הסביבה – כשאתם מחליטים לא להיפטר מהדלת הישנה שלכם אלא לעצב אותה מחדש, אתם בעצם מסייעים לשמירה על איכות הסביבה.

משלימים את עיצוב הבית במהירות

חברת דלתות החלום רואה בלקוחותיה ערך שאין שני שלו, ולכן אנו עושים הכל על מנת להעניק לכם את המוצרים הטובים ביותר. אנו מזמינים אתכם לאפשר לנו לפתוח בפניכם עולם של פשטות, עם מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים שיתאימו לכל אחד!