חידוש דלת פלדלת הינו אחת האופציות הנפלאות ביותר לשדרוג מראה הדלת הקיימת, להתאימה לאופי הבית שכרגע סיימתם לשפץ, וכן לכסות פגמים שנוצרו על גבי הדלת עם השנים. החלפתה של דלת פלדלת אינה עסק זול כלל וכלל, ועל כן חידוש הוא עדיף בהרבה. הדלתות שלנו מתפקדות כפריטים דקורטיביים לצד תפקידן המקורי, ומשום כך עליהן להתאים לרעיון העיצובי הכללי;

לדוגמא, במשרדים למיניהם ניתן יהיה לשלב עיצובים רשמיים יותר, ואילו בבתים פרטיים העיצוב יוכל להיות זורם יותר על מנת להתאים לעיצוב הקיים בהתאם לטעמו של בעל המקום.

חידוש דלת פלדלת עדיף על רכישת דלת חדשה!

כידוע, פלדלת הינה אחת הדלתות היותר פופולאריות בישראל, אם לא הפופולארית ביותר. גם אם הדלת מתיישנת עם הזמן, היא עדיין עמידה וחזקה ולכן אין צורך להחליף אותה. חידוש דלת פלדלת לעומת זאת הוא פתרון מומלץ אף יותר!

  • חוסכים זמן – בחירת דלת חדשה, בדיקת התקציב הקיים באמתחתכם, התקנת הדלת ועוד ועוד – את כל אלו תוכלו לחסוך כאשר תבחרו לרכוש טפט חדש עבור הדלת שלכם.
  • ממשיכים לחסוך בזמן – דלת חדשה לחלוטין תותקן אצלכם בבית על ידי איש מקצוע עמו תצטרכו לתזמן יום ושעה להתקנת הדלת. ציפוי לדלת הינו כה פשוט לתפעול, כך שתוכלו לבצע את המשימה בעצמכם.
  • שלל של אפשרויות – תוכלו לרכוש אפילו יותר מטפט אחד, ולהחליף בין העיצובים מתי שרק תרצו.

עם הטפטים של דלתות החלום תחסכו זמן, מאמץ וכסף

אתם ודאי נעים כעת במושבכם מעט בחוסר אמונה – מוצר המשלב בין איכות למחיר? לא יכול להיות. אנו ב-דלתות החלום שמחים לבשר לכם על בואה של המהפכה, ומזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבל הסבר מפורט על מגוון המוצרים, איך זה עובד, ולבצע את הרכישה החכמה הבאה שלכם!